Emoce v prezentacích

Dneska jsem narazil na jedno video, které bylo prostě super. Později, když jsem na to koukal znovu, tak jsem si to video dal do souvislosti s obchodem a obecně prezentace firem a osobností. Škoda, že jen málo lidí si dává záležet na své prezentaci a je málo takových bezva videí.

V obou videích je použita jedna důležitá věc na kterou by se nemělo zapomínat v žádné vaší prezentaci. Jde o EMOCE.
Emoce jsou totiž kouzelné. Každý z nás má přeci rád příjemné a hezké věci. Emoce = zážitek. Emoce jsou pozitivní, ale i negativní. O obou však lidé diskutují a mluví.

První video: Chase Jarvis – co umí s kamerou

Na Youtube odebírám jeden video kanál o natáčení videí zrcadlovkou od Chase Jarvise.
Zaujala mě jeho aktuální prezentace videí, které za poslední dobu natočil. Vlastně nemusel nic říkat, psát, prostě tam pustil jen hezké, „cool“ videa a na konec vložil zvětšený odkaz na svůj web.

Toto video má:

  • má šťávu
  • je autentické
  • je zajímavé
  • jednoduché, je poskládané z již existujících prací (takže to jen někdo sestříhal a má super video)

Kdybych chtěl profi video o mé firmě, tak bych si Chase určitě objednal. Věděl bych, že to bude udělané pořádně.
Zaměřte se na to jakým způsobem prezentujete své práce a zkuste z toho vymáčknout ještě o trošku více 😉

Pokud by vás zajímal, kdo umí taková videa točit v ČR, tak mám pár tipů na podobně šikovné lidi. Napište mi a pošlu vám kontakt.

Druhé video: Carrie – virální video, které zve na film

Video je natočené jako krátký dokument, který pracuje s emocemi lidí v jedné New Yorské kavárně a vlastně i s vámi.
Pokud máte rádi trošku ostřejší filmy, tak budete určitě po shlédnutí tento film vidět.

 

EMOCE jsou důležité

  • Dávejte do svých prezentací emoce => lidé pak budou chtít více…
  • Ukažte to nejlepší z vás přirozenou cestou
  • Dejte si záležet na způsobu prezentace „výsledků“ vaší práce = pokud to odfláknete, lidi to nebude bavit a neposunou se dále na další krok, kterým může být třeba registrace emailu, prodej…
  • Buďte autentičtí, nic nehrajte, na nic si nehrajte, ukažte ve svém dobrém světle (ve vašem živlu)
  • Pokud jste dobří, tak i vaše prezentace by měla být dobrá, hodnotná, ukazovat lidem cestu, pomáhat, to vše odráží vaši profesionalitu

 

Budu i velmi rád, když napíšete svůj koment k těmto videím dolu do diskuze.

Autor článku je Jiří Svoboda

Jiří Svoboda je online marketér, autor projektu Včíslech.cz, Reportivo.czEasytimer.cz a provozovatel několika další projektů. Více o Jirkovi najdete na www.jirka-svoboda.cz/o-mne

Můžete mě sledovat na sociálních sítích:

Autor na Google+: Jirka Svoboda

Jiří Svoboda na Facebooku
Jiří Svoboda na Twitteru
Jiří Svoboda – Youtube kanál
Jiří Svoboda na LinkedIn



Share this:
Share this page via Email Share this page via Stumble Upon Share this page via Digg this Share this page via Facebook Share this page via Twitter
Jiří Svoboda
Podnikatel a konzultant zabývající se efektivním internetovým marketingem. Zajímá se o inovace ve vzdělávání, podporuje vzdělávání přes internet a používání chytrých internetových nástrojů, které usnadňují život podnikatelům. V podnikání se orientuje na výsledek a budování důvěryhodnosti a zákaznické spokojenosti.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *