Návštěva a spolupráce s Úřadem vlády ČR

jiri-svoboda-urad-vlady

Včera 4.8.2014 jsem byl spolu s dalšími startupisty a zástupci sféry vědy, výzkumu a inovací na setkání pořádaném Úřadem vlády ČR (Rada pro vědu, výzkum a inovace).

INOVACE VE VZDĚLÁVÁNÍ

Na dvouhodinové schůzce jsme se všichni nejdříve představili a pak nám bylo bylo sděleno o čem tato setkávání budou. Celá spolupráce je o tom, jak bychom mohli pomoci Úřadu vlády získat zpětnou vazbu na to co se děje a bude dít v inovacích, vědě a výzkumu v komerční sféře, jak takovéto inovativní firmy fungují, jaké mají potřeby, problémy a samozřejmě jaký to má vše přínos pro budoucnost.

Tyto startupy nebo firmy, která jsou již etablované na českém trhu mají předávat zkušenosti vybraným úředníkům a pomoci jim porozumět na co bude důležité se v dalších 5-7 letech zaměřit.

Vláda si uvědomuje, že pro budoucnost naší země je důležité směřovat své úsilí i prostředky do vybraných a perspektivních odvětví.

MANAŽERSKÁ SIMULAČNÍ HRA UNISIM

Já osobně jsem tam byl za projekt: manažerská simulační hra Unisim,
tedy za inovativní vzdělávací aktivitu pomocí které si mohou studenti vyzkoušet řízení firmy. Unisim je manažerská simulační hra, která simuluje řízení firmy z pohledu ekonomie, marketingu, managementu a financí. Byl jsem tam jako zástupce mé druhé firmy Centrum Informační Společnosti, s.r.o., která se specializuje na inovace ve vzdělávání.

Bulvárek: kafe mají na vládě velmi dobré, obsluhoval nás tam číšník v motýlku, ale zajímavostí bylo, že pro vodu jsme si museli dojít k přístroji Fontána a natočit si ji do plastového kelímku (zřejmě úsporné opatření).

Podívejte se v čem je zajímavá manažerská simulační hra Unisim >>

kava-urad-vlady

 

 

 

Share this:
Share this page via Email Share this page via Stumble Upon Share this page via Digg this Share this page via Facebook Share this page via Twitter
Jiří Svoboda
Podnikatel a konzultant zabývající se efektivním internetovým marketingem. Zajímá se o inovace ve vzdělávání, podporuje vzdělávání přes internet a používání chytrých internetových nástrojů, které usnadňují život podnikatelům. V podnikání se orientuje na výsledek a budování důvěryhodnosti a zákaznické spokojenosti.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *